Onlinedesk, ons systeem om online uw pensioenadministratie te regelen, bestaat al weer even. We werken er voortdurend aan om onze online diensten verder te verbeteren en af te stemmen op uw wensen en behoeften. Zodat uw werk nog gemakkelijker wordt.
Dat verbeteren doen we niet ineens, maar in stappen. En tijdens de bouw kunt u – met een aantal andere geselecteerde werkgevers – uw mening geven en meedenken over verbeteringen. Zodat we het samen met u nog beter kunnen maken. Doet u mee?
Uw facturen bekijken
Het onderdeel Facturen hebben we als eerste aangepakt. Dit onderdeel is nu veel overzichtelijker. U ziet in een oogopslag de verschillen met de vorige factuurperiode. Op totaal én medewerkersniveau. Deze verbetering was een wens van veel gebruikers.
Bekijk nu uw factuur in de verbeterde omgeving
U kunt deze maand bij wijze van proef de verbeterde omgeving voor uw facturen bekijken en beoordelen. U logt hiervoor gewoon in met uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Klik daarna naar door naar uw factuur zoals u dat normaal doet. Bekijk deze versie en laat ons weten wat u hiervan vindt.
Bekijk hier uw factuur
Geef uw mening
Wij horen graag wat u vindt van de vernieuwde omgeving. Hiervoor hoeft u slechts enkele vragen te beantwoorden. Dit kost u ongeveer 5 minuten. Uw feedback is zeer waardevol voor de verdere ontwikkeling van onze online diensten. Alvast bedankt voor uw tijd!
Geef uw mening
Uw factuur op twee plekken
De betaling van uw factuur verloopt hetzelfde als altijd. En het tonen van uw factuur op de nieuwe manier is voorlopig een extra service. De bekende manier via Onlinedesk blijft voorlopig ook gewoon beschikbaar. Op beide plekken kunt u dingen bekijken of regelen. U kunt zelf kiezen waar. U hoeft dit niet dubbel te doen.