Elke maand verstuurt Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW) facturen voor de pensioenpremie. Voor het betalen van deze facturen maken werkgevers vaak gebruik van automatische incasso. Via het machtigingsformulier geeft u ons toestemming om het factuurbedrag maandelijks te incasseren van uw bankrekening.
Waarom kiezen voor automatische incasso?
Het is een gemakkelijke manier van betalen. U geeft één keer een machtigingsformulier af en u bent verzekerd van een tijdige betaling. Op elk gewenst moment kunt u de automatische incasso stopzetten. Na ondertekening kunt u het formulier per post opsturen of mailen.
Machtigingsformulier voor automatische incasso
Maakt u al gebruik van automatische incasso, maar wilt u uw rekeningnummer wijzigen? Gebruik hiervoor het 'Wijzigingsformulier doorlopende incasso'.
Wijzigingsformulier incasso
Meer informatie over uw PFZW-facturen
De facturen voor de pensioenpremie ontvangt u maandelijks per e-mail. U ziet alleen het totaalbedrag. Wilt u een specificatie van uw facturen zien? Log dan in op MijnOrganisatie of klik op onderstaande pagina.
Wat staat er op mijn factuur?