Veelgestelde vragen over wachtwoord wijzigen

Veelgestelde vragen bij het wijzigen van uw wachtwoord in MijnOrganisatie

​​​Wat moet ik doen als ik geen mail heb ontvangen?

Het kan soms even duren voordat u de e-mail ontvangt. Houd daar rekening mee.

  • Check of u het e-mailadres gebruikt dat bij uw account van MijnOrganisatie (voorheen Onlinedesk) is geregistreerd.
  • Check uw spamfilter: daar kan de mail ook in terecht gekomen zijn.
  • Vraag de beheerder van MijnOrganisatie om te checken of uw e-mailadres juist is ingevuld bij uw gebruikersaccount. Let daarbij op schrijffouten, het gebruik van punten en het omdraaien van letters.
  • Probeer opnieuw in te loggen.
  • Lukt het niet? Neem dan contact op met de werkgeversdesk​, bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur. 

Wat is het organisatienummer? 

Uw organisatienummer vindt u terug op brieven of facturen van PFZW. Andere namen die voor organisatienummer worden gebruikt, zijn: kenmerk, werkgeversnummer, instellingsnummer, instantienummer, klantnummer of aansluitnummer.

Welk organisatienummer vul ik in als onze organisatie meerdere organisatienummers heeft?

Organisaties met meerdere aangesloten organisaties bij PFZW hebben vaak één organisatienummer, waar subnummers onder vallen. Vul hier het organisatienummer van de hoofdvestiging in. Dit kunt u vragen aan de beheerder.