Helpt u onze dienstverlening te verbeteren?

22-03-2022 | PFZW werd vorige week door Pensioen Pro uitgeroepen tot ‘Beste pensioenfonds van Nederland’. Deze mooie award kreeg zij onder andere voor haar excellente dienstverlening aan deelnemers en werkgevers. Daar zijn wij vanzelfsprekend heel trots op. Maar dat betekent niet dat we vanaf nu stilzitten, want onze dienstverlening kan altijd beter. En daar kunnen wij uw hulp goed bij gebruiken.

De Autoriteit Financiële Markten (AFM) deed onderzoek naar de dienstverlening van pensioenfondsen en hoe zij omgaan met klachten. Voor dit onderzoek zijn een aantal pensioenfondsen benaderd. 

Klantbediening PFZW in top van Nederland

In haar communicatie met de deelnemers en werkgevers stelt PFZW het luisteren naar de behoeften van de klant voorop. Vanaf 2013 laat PFZW zich jaarlijks keuren op de Gouden Oor Standaard. De Gouden Oor Standaard toetst organisaties op de mate waarin deze luistert en de feedback daadwerkelijk omzet in verbeteringen voor de klant. Sinds 2018 is aan PGGM, dat de klantbediening voor PFZW uitvoert, het hoogste niveau (‘Excellente Praktijk’) voor deze standaard toegekend. Daarmee staat de klantbediening van PFZW in de top van Nederland met betrekking tot het luisteren naar haar klanten.

Verschillende contactmogelijkheden

PFZW vindt het belangrijk om voor iedereen bereikbaar te zijn. Deelnemers en werkgevers kunnen daarom op verschillende manieren contact opnemen; telefonisch, per mail, middels beeldbellen of via het klachtenformulier op de website. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen een oplossing te vinden. 

Niet tevreden? Laat het ons weten!

Wij waarderen elke vorm van feedback om zo onze dienstverlening nog beter te maken. Neem daarom contact met ons op als u ergens vragen of klachten over heeft.