Hier vindt u alle aanvraag- en wijzigingsformulieren. Met deze formulieren regelt u zaken direct zelf.
Er zijn twee soorten formulieren:
Heeft u te maken met een fusie, overname, beëindiging, afsplitsing, decentralisatie of een andere organisatiewijziging? Kies om welke wijziging het gaat en geef het aan ons door.
Een administratiekantoor machtigen voor het doen van uw administratie doet u online via MijnOrganisatie.
Via het machtigingsformulier geeft u ons toestemming om het factuurbedrag maandelijks te incasseren van uw bankrekening.
Maakt u al gebruik van automatische incasso, maar wilt u uw rekeningnummer wijzigen? Gebruik dan het wijzigingsformulier automatische incasso
Slechts enkele organisaties mogen de pensioenaangifte via handmatige invoer op MijnOrganisatie doen. Voldoet uw organisatie aan onderstaande voorwaarden, vraag dan toestemming aan met het bijbehorende aanvraagformulier.
Wilt uw medewerker zijn of haar pensioen vrijwillig voortzetten of bescherming bij verlof, ziekte of werkloosheid aanvragen? Afhankelijk van de situatie van uw medewerker kan hij of zij zelf een aanvraag- of wijzigingsformulier invullen. In de meeste gevallen is een handtekening van de werkgever voor PFZW niet meer nodig.