Uw klant is nieuw bij PFZW

U bent al bekend bij PFZW. U doet voor meerdere organisaties aangesloten bij PFZW de pensioenadministratie en heeft hiervoor een geschikt salarispakket.

Dit regelt u

Om de pensioenadministratie van uw klant op te starten volgt u de volgende drie stappen. Daarna kunt u elke maand of elke vier weken pensioenaangifte doen via uw salarispakket. Wij sturen uw klant een bericht per e-mail als er een nieuwe factuur online klaarstaat. 

Stap 1. Controleer uw gegevens in MijnOrganisatie

U bent door uw klant gemachtigd de pensioenadministratie te doen. Om uw machtiging te controleren, logt u in op MijnOrganisatie en selecteert u uw klant. Ga naar ‘Profiel’ en vervolgens naar ‘Organisatie’ om te zien of uw gegevens kloppen. 

Mijn machtiging controleren

Stap 2. Meld de medewerkers van uw klant aan

Het aanmelden van de medewerkers van uw klant doet u via uw salarispakket.

Stap 3. Doe maandelijks of vierwekelijks pensioenaangifte

U bent nu klaar om pensioenaangifte te doen. Dit kan elke maand of elke vier weken via uw salarispakket.

Uiterste aanleverdatum
Lever op tijd en correct uw gegevens aan. Uw klant ontvangt dan een correcte factuur en zijn medewerkers bouwen pensioen op met de juiste gegevens. 

  • Bij maandelijkse pensioenaangifte levert u vóór de 10e van de volgende maand uw pensioengegevens aan. 
  • Bij vierwekelijkse pensioenaangifte levert u binnen tien dagen na de laatste dag van de vierwekelijkse periode uw pensioengegevens aan.

Controleer uw pensioenaangifte in MijnOrganisatie
Heeft u pensioenaangifte gedaan? Wij houden u op de hoogte van de verwerking van uw aangifte. Log in op MijnOrganisatie om de resultaten en eventuele meldingen van uw pensioenaangifte te bekijken en controleren.

Corrigeer zo nodig onjuiste (pensioen)gegevens via uw salarispakket. Dit kan via een tussentijdse of anders in een volgende pensioenaangifte. Vragen over bijzondere aanleversituaties zoals bij verlof, ziekte of arbeidsongeschiktheid? 

Raadpleeg ons overzicht (pdf)