Waarom kan ik niet inloggen op MijnOrganisatie?

​Heeft u hulp nodig bij het inloggen op MijnOrganisatie? Hieronder leest u een aantal mogelijke problemen en de oplossingen daarvan.

Heeft u geen e-mail ontvangen voor een nieuw wachtwoord?

Heeft u na het aanvragen van een nieuw wachtwoord geen e-mail ontvangen? Check dan eerst of de e-mail in uw spambox terecht is gekomen. Het is ook mogelijk dat uw gebruikersgegevens zijn gekoppeld aan een oud of ander e-mailadres. Neem in dat geval contact op met onze Werkgeversdesk.

Uw nieuwe wachtwoord moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Uw nieuwe wachtwoord moet bestaan uit tenminste 10 karakters, waarvan minimaal 1 cijfer, minimaal 1 hoofdletter, minimaal 1 kleine letter
  • De volgende tekens zijn toegestaan: !@#$%^&*()
  • Het wachtwoord mag niet een al eerder gebruikt wachtwoord zijn

Nieuwe beheerder van MijnOrganisatie?

Is de huidige beheerder van MijnOrganisatie niet meer werkzaam bij uw organisatie? Dan kunt u ons dit laten weten door het contactformulier in te vullen. U ontvangt uiterlijk binnen drie werkdagen de nieuwe inloggegevens per brief, eerst de gebruikersnaam en daarna het wachtwoord.

Gebruikersnaam vergeten?

De gebruikersnaam is vaak uw organisatienummer. Werkt dit niet? Laat u dan toevoegen als gebruiker van MijnOrganisatie. Vraag dit aan de beheerder binnen uw organisatie; dat is de gebruiker met profielrechten. Is er binnen uw organisatie geen beheerder van MijnOrganisatie? Vraag dan via de inlogpagina van MijnOrganisatie een nieuwe gebruikersnaam aan bij 'Gebruikersnaam vergeten?'.

Wachtwoord vergeten?

Vraag via de inlogpagina van MijnOrganisatie een nieuw wachtwoord aan bij 'Wachtwoord vergeten?'. Na het versturen van de gegevens ontvangt u per e-mail een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.