Terugblik: Leren van de Efteling

Op 24 mei was Fons Jurgens, commercieel directeur en directievoorzitter van de Efteling, onze hoofdgast tijdens de ‘Leren van’ themabijeenkomst in Kaatsheuvel. Hoe overtref je de verwachtingen van je gasten? Wat kan de sector zorg en welzijn leren van een organisatie waar alles draait om een optimale klantbeleving?

Een geslaagde middag

De dag begon met een warm onthaal door de Sleuteliers, die in hun aangepaste kledij de gasten begroetten en naar het Carrousel Theater brachten. Na een presentatie vol spraakmakende en soms ontroerende voorbeelden van inspiratiemanager Frans Goenee, volgde een interactief vraaggesprek met Fons Jurgens. Waarna de gasten als afsluiting onder leiding van hoofdlakei O.J. Punctuel op audiëntie gingen bij de koning in het Paleis der Fantasie. De nieuwste attractie van de Efteling: Symbolica.

De reacties van de bestuurders waren lovend en zeer enthousiast: ‘Een geslaagde middag’, ‘Wederom heel waardevol’ en ‘Heel inspirerend met direct toepasbare tips'. De aanwezigen waardeerden de bijeenkomst als geheel met een 8,5. De hoogste waardering tot nu toe!

Visueel verslag

De essentie van de dag werd creatief samengevat in een visueel verslag.

Leren van De Efteling
Leren van De Efteling
Leren van De Efteling
Leren van De Efteling