We helpen u graag om dit te regelen. Binnen drie stappen maakt u uw salarispakket geschikt voor pensioenaangifte.
U heeft een UPA-account nodig
- Stuur een e-mail naar upa@pfzw.nl en geef door welk salarispakket u gaat gebruiken.
- U ontvangt binnen enkele dagen bericht van ons. Vervolgens kunt u via MijnOrganisatie een UPA-account aanmaken.
- Gebruik uit veiligheidsoverwegingen niet dezelfde gegevens als uw inlog voor MijnOrganisatie.
- Om de koppeling tussen uw salarispakket en onze pensioenadministratie te maken voert u de accountgegevens van het UPA-account in uw salarispakket in.
U heeft geen UPA-account nodig
- U kunt direct elke maand of elke vier weken de gegevens van uw medewerker aanleveren met uw salarispakket. Na de eerste pensioenaangifte ziet PFZW automatisch welk salarispakket u gebruikt.
- Meld uw medewerkers aan via uw salarispakket
- Zorg dat uw salarispakket is afgestemd op de regeling van PFZW, zodat u de juiste looncomponenten in uw pensioenaangifte meegeeft.
Ieder salarispakket is anders, vraag daarom aan uw softwareleverancier waar u op moet letten bij maandelijkse of vierwekelijkse pensioenaangifte.
Ik heb geen salarispakket
Heeft u geen salarispakket? Dan adviseren wij u een administratiekantoor de pensioenadministratie te laten verzorgen. Dit kan alleen als u uw administratiekantoor machtigt. Dit regelt u op MijnOrganisatie.